کاشی وسرامیک سینا

کاشی وسرامیک سینا

معرفی شرکت کاشی و سرامیک سینا

کاشی وسرامیک سینا

شرکت کاشی و سرامیک سینا(سهامی عام) در نیمه دوم سال ۱۳۷۴ با ظرفیت اسمی ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ متر مربع کاشی دو پخت دیوار افتتاح و بهره برداری گردید.
این شرکت با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان و تهیه سبد کاملی از محصولات با اجرای چندین طرح توسعه در زمینه تولید کاشی های پرسلانی ، کف و نیز کاشی های تزئینی و دکوراتیو با تنوع چشمگیری از ابعاد توانست تولید خود را تا ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ مترمربع افزایش دهد.
سینا کاشی با بکارگیری پیشرفته ترین و بروز ترین ماشین آلات و تجهیزات صنعت سرامیک امکان تولید محصولات لوکس را با کیفیت عالی فراهم نموده است.
کاشی وسرامیک سینا

ایجاد طیف وسیعی از طرح های کلاسیک ، مدرن و برگرفته از طبیعت با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های چاپ ( دیجیتال پرینتر ) شما مشتری گرامی را قادر می سازد تا محیطی زیبا و دلپذیر ، مطابق با سلیقه خود را تجربه نمائید.

 از همان ابتدای فعالیت ، احترام و تعهد به محیط زیست جزو اصلی وظایف و مسولیتهای کاشی سینا قرار گرفت تا جایی که با دریافت گواهینامه زیست محیطی ، در ساماندهی محیط کار و جلوگیری از آلودگی آن ، ایجاد ارتباط بهتر با نهادهای قانونی و رعایت مقررات زیست محیطی ، کاهش هزینه ها به علت مدیریت منابع ، پیشگیری از آلودگی محیط زیست در سراسر چرخه حیات محصول ، حفظ منابع طبیعی ، ایمنی و بهداشت ، مدیریت پسماندها،کاهش مصرف منابع بازیافت، توسعه پایدار و اثبات تعهد سازمان به مسولیت اجتماعی، قدمهای اصولی در چهارچوب استانداردملی و بین المللی برداشته است.

کاشی وسرامیک سینا




شما عزیزان همه روزه میتوانید آخرین موجودی کاشی وسرامیک مارا ازاینجا مشاهده نمائید…




شماعزیزان همه روزه  میتوانید بروز ترین طرح های کاشی ولیست بهترین کارخانه هارادراینجا مشاهده نمائید…




شما عزیزان همه روزه برای اطلاع ازاخرین موجودی ودریافت مشاوره رایگان میتوانید باهمکاران مادرواحد فروش تماس حاصل نمائید…




در تماس باشید

راه های ارتباطی مشتریان با بازرگانی اقبال

واحد فروش:  ۰۳۵۳۲۳۴۹۱۰۴  –   ۰۳۵۳۲۳۴۹۱۰۵

واحد حسابداري:   ۰۳۵۳۲۳۴۹۳۰۴

فکس:  ۰۳۵۳۲۳۳۷۱۴۸

شماره همراه:  ۰۹۱۳۳۵۰۳۴۰۴

 ارتباط از تلگرام:  ۰۹۳۰۸۲۱۸۹۸۹

کانال اصلی بازرگانی اقبال : https://tlgrm.in/eghbaltile

اینستاگرام: eghbaltiles@

آپارات: https://www.aparat.com/eghbaltile

گروه کاشی وسرامیک اقبال

اشتراک گذاری
Toggle This